måndag

Lets do this!!!!

Tycker inte alls om att ha social fobi eller emetofobi. Jag vill kunna klä mig lika fint i alla de möjliga färgerna utan att behöva oroa mig för andras blickar. Ett exempel är ju att när jag åker till affären så sminkar jag mig inte alls, jag drar bara på mig något svart och sedan på med kepsen eller håret i svans. Det enda som folk skulle kanske "bry" sig om är väl när jag har panik och håller handen runt halsen och försöker andas lugnt och pressa tillbaka tårarna. Men jag vill inte ha det sådär. Jag vill också få känna mig fin igen och inte behöva göra mig så ful som möjligt för att jag ska våga gå någonstans. Så idag/morgon ska jag fan sminka mig och klä upp mig, och så åker jag hem till pa och ma och hälsar på. Det ska gå!!Springer jag och gömmer mig eller tystnar helt tvärt vet dom i alla fall att jag mår dåligt.



I'm the doctor, I'm the patient
Don't forget that, it's important
If ya love me, like I love me
Everybody will be sorry

Well I don't need nothin' before the show
I don't need nothin', well that's not so
I need something before the show
Just a little something to make me GOOOOO

Inga kommentarer: