måndag

Skjuta-äckliga-monster-spel.

Spelade lite Killing Floor i går kväll med några kompisar, och ja det är ett skjuta-äckliga-monster-spel. Kan vara lite obehagligt ibland då en del monster lyckas smyga sig upp bakom mig, och jag har ju en tendens att springa in i ett hörn och bli ett lätt byte. Sen så oftast när jag får panik slösar jag all min ammunition. Men det dummaste jag gjorde igår var nog när jag skulle ge en spelar lite pengar och jag frågade vilken tangent man behövde trycka på för göra det, Jag hade fått för mig att han sa något som lät som G,E eller 3. Så jag chansade och tryckte på allihopa men inget hände? Eller jo när jag tryckte på G så kastade jag något på marken, men inga pengar visade sig, äsch jag trycker på G igen då tänkte jag och alldeles för sent så insåg jag ju att det var kommandot för att kasta ut granater, snacka om att jag garvade när spelkompisen kommenterade "Men Becha det där var ju inte så bra"..ooops. Vet fortfarande inte hur jag ska ge pengar till andra spelare men det kommer jag nog på till slut.


Meeeen jag tycker nog ändå att L4D är bättre, även om det ibland kan vara för lätt.

Inga kommentarer: