måndag

Lingon och smärtor

Fick ett hembesök av "psyktanten" igår, och nu ska jag säga att det börjar gå lite framåt..Trevligt trevligt, och så blev jag så himla generad för hon ska jämt ge mig komplimanger ^^ och igår snackade hon om hur vacker jag var och hur duktig jag var att jag pysslar och bakar så mycket. Det är bara att tacka och ta emot.

Så efter hembesöket åkte jag ut till Axebo som ligger utanför Ö-mo..tillbaks till landet, men här trivs jag. Så jag fick träffa lite folk och fick vara social, och rensa 15 liter lingon fick jag med göra, så tjänade 200 kronor på det haha..alltid kul med lite fickpengar. 

Så jag sov över här över natten till idag hos Dansken och Mamma Ann, så jag och Ann satt uppe till halv fyra, då plötsligt Dansken vaknade och gick ner där vi satt i vardagsrummet och sa att han hade bröstsmärtor :/ så Ann ringde rådgivande sjuksköterska och sjuksköterskan sa att vi skulle ringa 112 så att man kunde få ett EKG på honom. Så ambulansen kom och dom tog blodprov och EKG och blodtryck. Så nu från halv fem åkte han in till Eksjö för lite olika tester. Så jag hoppas att dom får reda på vad det kan vara som orsakade smärtorna i bröst och arm. för EKG:t visade inget speciellt bara en liten skillnad.

Lite tråkigt när sådant händer tyvärr :/

Nu i veckan jobbar min man kväll :/ så sent kommer han komma hem på fredag...tråååkigt för mig och för honom med antar jag. men nu så får jag låna hunden Diana av hans pappa, så lite sällskap kommer jag få tills helgen kommer. 

Inga kommentarer: