måndag

Vaknade klockan 7!! Shit vad onormal man är

Ohej och hå.

Vaknade av hundskall och att man blev uttittad av två stycken unga hantverkare idag klockan 7. Mysigare har man ju vaknat. Sitter just nu i Axebo och fryser om fötterna pga att dörren står öppen och det springs ut och in här i huset. Kom hit igår kväll, fick skjuts av mamma Ann, för gå i mörkret på skogsvägar kändes inte alls så lockande.

Hände inte så mycket i helgen förutom att killen fick komma hem på torsdagen då och sen tillbringades tiden i lägenheten och både jag och min kille försökte bli friska men det gick ju sådär, jag har ju fortfarande hosta, ont i halsen och hes så jag låter som en skata.

haha och här ser ni en lite mindre nöjd katt. Jag satt vid köket i lördags kväll och rökte, och då hoppar kattjäveln upp genom fönstret med den där stackarn i munnen. Och jag skriker i ren förvåning. Men på bilden så är hon på väg ut genom ytterdörren med sitt byte. Hon tyckte nog vi var konstiga som skrek och grep tag i nackskinnet på henne. 



Och nu är killen på väg uppåt landet med sitt jobb, vet inte riktigt vad dom skulle göra, övning eller något sådant. Så jag hoppas han får det skoj, roligare än mig får han säkert haha. Men nu ska jag börja planera (så Rikard blir nöjd) mat och sysselsättning till helgen. För nu vägrar jag vara sjuk mer och sitta inomhus och tråka. Bowling kanske och lite mongo buffé ? ja det låter bra. Festa hade jag gärna gjort också, men känner man ingen så i stan blir det lite svårt att hitta fester. jaja åter till verkligheten.

Inga kommentarer: