torsdag

Gaaaah människor är idioter

Shit det känns fan som att allt går emot mig helas tiden.

Idag fick jag reda på att jag har fått ett ny liten kusin...fast för två månader sen.Visst jag visste om att min moster var gravid men jag har inte superbra kontakt med henne men jag hade ju förväntat mig att få reda på att hon fött en unge. Det är så jävla dålig stil och familjen kan ju ta sig i röven.Dessutom så påpekade jag detta för en "släkting" att "jag visste inte det förens nu eftersom mamma inte pratar med mig alls "det kanske är du som inte pratar med henne" säger han då, "va nej ursäkta men har mamma sagt något till dig?"Busted!!!! Det är klart att hon har eftersom jag fick en sådan kommentar

Jag har fortfarande inte fått ett svar ifrån denne tjejkompisen som är arg på mig, och jag har vridit och vänt
på allt som sagt och försöker få reda på varför det blev som det blev.
Men jag börjar bli förbannad nu på henne.

Och sist men inte minst idag så hämtade x:et mig idag och skjusade in mig till stan. Så börjar vi prata om min killes jobb i försvaret. Och helt plötsligt är jag förbannad på honom FÖR ATT han kallar min kille för att vara en lögnare och att han använder jobbets regler som en ursäkt för att han inte vill åka med mig till Thailand. Jävla fuckhead. Min kille talar sanning, han älskar mig och han vet mer om sitt jobb än vad du någonsin kommer göra eftersom han har något som kallas för erfarenhet.




Saknar dig Rikard kom hem snart....!!! Jag ÄLSKAR DIG SÅ OTROLIGT MYCKET. Du är den enda som gör att jag överlever i denna hemsa tillvaro.

3 kommentarer:

Marija sa...

Vad ska jag säga? Ledsen för din skull och din situation. Uppriktiga kramar från mig.

Rebecha sa...

Tack Marija du är alltid där när jag har det jobbigt och jag uppsakttar det så mycket

Marija sa...

:). Tack!