torsdag

Kärt återseende

I dag äntligen fick jag träffa min man. Efter lite ärenden gjorda i Jönköping mötte jag upp honom på MAX och fick höra hans röst igen, men eh..den var väldigt hes..efter mycket skrikande på skjutbanan ,så kan jag förstå att han har ont i halsen och är hes. Därför har han fått vila och jag har lagat mat åt honom, det fick bli panerad fisk med potatismos. Köttfärslimpan och vinet får vi ta i morgon istället. Jag har redan bestämt att vi ska gå på Konstrakan här i Tranås, det kan nog bli kul och speciellt eftersom att tjejen som tog mina foton, ställer ut. Så jag fick vara med i hennes portfolio ^^.

Nej nu ska jag se om det finns lite ingefära att koka te på så min kille får tillbaka rösten.
Men först en liten bild på honom



Han gör mig så stolt i sin uniform, och dessutom så älskar jag att kyssa honom när tjejer stirrar ögonen ur sig då han går förbi..han är min.

Inga kommentarer: