tisdag

*slickar mig om munnen och ler*

I have a confession to make. Det är säkert många av er där utanför skärmarna som haft en liten förälskelse i tecknade och otecknade figurer, ni vet en karaktär som man bara inte kan sluta tänka på.och som man önskade fanns på riktigt. När jag var liten hade jag många sådana, men det är just en som hängt kvar i hela mitt liv....ni får en ledtråd han är stor, stark,svart, har en skitlång tunga, och hatar spindelmanen...ja just precis Venom spindelmannens andra hälft så att säga. Och jag bara älskar honom!! Kunde sitta och kolla på den tecknade spindelmannserien för att få syn på honom haha, galen, Jag? Inte det minsta. Det är nog emellan honom och Wolverine det står om jag skulle få chansen att träffa en av mina "drömprinsar" i verkligheten.




















ja och jag har ju såklart redan en man men alla har ju någon liten fantasi där inne någonstans om en människa/monster eller dylikt. Inget är för knäppt

so do tell...

Inga kommentarer: