måndag

4oo låtar.

Satt och rippade lite skivor åt min far. Jag passade då på att ta bort låtar jag lagt in i datorn så att han inte skulle behöva lyssna på min musik. Då frågar han varför jag håller på och tar bort vissa låtar för. Förklarar att det kanske inte är något för honom direkt , "men det kanske jag visst gillar" "pappa jag tror verkligen inte att du skulle gilla låtar som heter Bladefucked eller attention whore". Nej han fick nöja sig med sina skivor med gamla låtar, jag hann med att föra över 400 hundra låtar i alla fall och fy satan vad hans dator är seg.

Men jävlas det gjorde han då jag frågade om han ville ha någon mer skiva överförd eller räcker det? Jag har ju liksom tid över (då min man ännu inte börjat sin färd hemåt till mig), det ville han ju gärna, men jag sa "max fem skivor till pappa" "ja men då tar vi nio höhöhö" ". Och det blev allt fler än nio stycken..Jaja har man en pappa som hellre slår på datorn än har tålamod så får man var snäll ibland och hjälpa honom med det tekniska



Inga kommentarer: