måndag

Hår hår hemskt mycket hår

Jävla hår överallt, har man det inte i ögat har man det i munnen, och har man inte det där har man fullt med hår på benen eller under armarna. Men nu har jag lyckats gå i fem veckor utan att raka mig på ben,under armar och fi...tja nej där har jag faktiskt rakat mig. På grund utav hygieniska skäll. Och varför har jag då slutat upp med det? Jo för att min fästman har under dessa veckor i samband med vinterövning struntat i att raka sitt förbannade "skägg" och "mustasch". Så vi gjorde en deal att när övningen är slut rakar vi oss båda. Haha men om jag ska vara ärlig så har jag börjat trivas med mitt underarmshår. Inte är det snyggt, men det har varit så jävla skönt att inte bry sig om att raka sig där. Men bena har jag i alla fall dragit några drag med hyveln och som vanligt skärt (ja jag säger inte skurit som ni vanliga svenska utbildade underbarn gör!!) mig överallt. Hur är det ens möjligt att varje gång göra sig själv illa!!?

Jaja jävla problem man har.

Grillfest grillfest FFS!! Har fått hem kött (sesamnuggets åt mig)och chokladkaka som jag ska servera då han kommer hem hit och hämtar upp mig, fast utan att han vet om det så ska jag göda honom så att han faller i matkoma och inte orkar röra sig en millimeter. Orkar inte åka hem till lägenheten ännu. Tycker inte om att bli uppdragen ifrån ett ställe till ett annat sådär utan att må riktigt bra.. jag blir ju jämt stressad och det slutar för det mesta inte bra. Så en kväll hos pappa med mannen min och god mat som hans fästmö (tihi..just love to say it like that) lagat,sittandes i kvällssolen..det är väl inte så dåligt ändå.

Inga kommentarer: