måndag

Snart är det lördag

Tillbaka i mullsjö och det gillas inte av en viss person utan hon har förklarat hur mycket hon hatar mig och tycker jag styr för mycket av min pappas liv. Som om inte han har något att säga till om. Men skulle han välja emellan mig och den där andra så vinner ju självklart jag som är hans dotter! Och såna krav ställer man ju inte och skyller sen på att det är mitt fel. Nej usch för den människan.


Jag ska i alla fall åka till Skövde på lördag och träffa killen på hans jobb, sen åker han och jag hem. Han ville verkligen vara med bara mig och som han sa "då ska vi äta chips och kolla på teven" hehe ja men visst det kan ju vara romantiskt på en ivå men jag planerar annat att syssla med. Och sluta tänka snusk nu va! Men sex är väl också romantiskt, vissa gånger. Kanske skulle testa försoningssex? Eller hatsex? ja något riktigt vilt..haha det vore något.

Men jag ska nog få med honom ut på stan i Skövde och gå i affärer lite, och det ska han fan med på. Vill se lite av staden han bor i. Fan det känns som att vi är särbo när jag skriver så..vi kanske är det också?


Nu ska jag fundera ut mat till lördagen och sen skriva inköpslista (älskar listor). Ja sen måste jag baka imorgon också..MASSOR av kakor till killen och hans kompisar.

Inga kommentarer: