torsdag

blob blob

Lyckades att lura hit killen til M-sjö bara för att jag hade så tråkigt och ont (mensvärk). Så innan han kom gick jag faktiskt ut en sväng till affären och köptr grönsaker, cigg och Coca cola. Klarade dom 40 minuterna det handlade om woho.

men sen efter han kommit hit och vi käkat lite mat, så fick jag ju min mens. Så frågade om någon kunde köra mig till affären, eftersom mitt lager med bindor och tamponger är helt slut. suck och stön fick jag som svar, men pappa körde ner mig efter en och en halvtimmes väntande (han skulle ju såklart se klart på sit jävla sifi pogram), TACK typ. Så jag fick skjus och sen fick jag gå (äckligt) igenom hela affären och hitta det jag skulle ha. Så nästa gång ska jag inte vara till något jävla besvär genom att få mens FFS. Nej men allvarligt tycker bara att man kan få lite bättre bemötande då man har ont och läcker blod.

Inga kommentarer: