torsdag

Ont i huvudet

Ja shit asså. Huvudet värker och jag är trött, så et bra kneop vore väl att sova. Men tänkte skriva här lite först. X:et har åkt hem och vi pratade la mest skit, det var tänkt at vi skulle hitta på roligare saker som att glo på film och äta massa onyttigt med det får vi ta en annan gång. Haha Det min hamster bet honom också, i fingret så inget allvarligare än så var det hehe.

Men men snart kommer Rikard min man och hämtar mig och så bär det av hemåt igen, ska fan försöka få med honom ut till David på landet så jag får träffa katten han tagit hem. Gissa om att jag blev avundsjuk då jag fick reda på att han skaffat en katt. Men jag fick i alla fall tillåtelse att klappa katten hur mycket jag ville.Älskar katter, men jag ska nog hålla hamstern borta därifrån.


Måste se till att äta mer om jag ska börja orka träna, kanske kan träna ute på landet? ja mannen får hjälpa mig lite genom att hänga med mig ut och springa och dylikt, för vet ni. Jag ska börja med Parkour eller Free Running (fattar inte skillnaden riktigt) har velat det väldigt länge och när jag nu spelat Mirrors Edge gång på gång så blir man ju inte mindre sugen direkt. Men inget jag är sugen att tävla i som vissa gör, utan mer på skoj och som en kul grej, dessutom är det hur grymt som helst att kunna.

Så Fuck you Ronny..det här kommer jag fixa

Inga kommentarer: