torsdag

Det blev inte så lila

utan håret blev mörkare med lite inslag av blåaktig färg..hmm. Så jag blev förbannad/trött och kapade av det mesta av håret. Killen blev lite tjurig eftersom han gillar att jag har långt hår. Men det är hår liksom det växer ut tillslut.

Och eftersom hårfärgen hämtades ut idag fick jag även hem mina kläder...hihi som ett litet barn på julafton slet jag upp båda paketen i bilen och fick fram min nya nättröja (lila såklart) och mina två tyll kjolar. En svart och en lila. Sen hade jag beställt ett halsband i form v en fladdermus, jätte söt var den.

Just det ja, när killen hämtade mig idag så satt det en till person i bilen, fan vad förvånad jag blev först haha, men det var en jobbarkompis till killen. Och jag satt fan och funderade länge på vart jag hade sett honom förut,för visst hade jag sett honom någonstans. Och helt rätt på FACEBOOK. Tog ett tag att komma på först, eftersom min kille hade sagt att han hete Billy, vilket var fel ;P.

Jaja natt på er

Inga kommentarer: