torsdag

Snart så...

Klockan tickar på, för sakta enligt mig. När man sover går det ju så jävla fort hela tiden. Men jag borde väl ta och sova i några timmar, känner att huvudvärk är på gång, och det är väl resultatet i att jag struntat i att äta så mycket dom senaste dagarna. Vet ni att ibland kan fobin vara ett riktigt jävla helvete (oj så jag svär). Men det är faktiskt så att jag slutar äta då jag mår som värst för jag är så rädd. Och imorgon ska jag ju iväg och träffa killen på hans jobb, och det värsta med det, (borde inte få finnas värsta egentligen) är att det är öppet "hus" för allmänheten...kul..not! Gillar inte en massa människor som trängs och käkar stinkande mat och för ett sånt jävla liv hela tiden. Det slutar alltid med att jag går runt i panik svettningar och biter på mitt halsband (gör jämt det när jag blir nervös) och önskar att jag kunde försvinna därifrån snabbt. Men jag ska väl ta mig dit ändå och nu tänker inte jag skriva en massa positivt inför i morgon. För då kan det riskera att bli negativt istället,och det vill vi ju inte.

1 kommentar:

Marija sa...

Hoppas allt går bra och att det blir trevligt! Good luck!