torsdag

Killar kan inte ragga..i alla fall inte på mig

Ha! Tänk vad killar är korkade...och tänk vad kul man kan ha åt det då.

Jag är medlem på en sida som förkortas k6. En sida för kåta personer helt enkelt, som söker efter ett knull eller ett långvarigt förhållande. Men i alla fall. Har lagt in några bilder på mig själv, inget naket utan lite mer dryga bilder som vissar att "jag inte är så intresserad om vad ni tycker" och jävlar vad mail man får och som ett expriment skrev jag på min presentation att jag har en kille och tänker inte vara otrogen emot honom. Men tror ni att folk lyssnar? Nej killar lyssnar inte för fem öre, utan det är jämt kuken som talar för dom.

Och ALLTID är det den här typen av mail jag får

"Hej är 46 år, kanske lite för kinky för dig?" - Inte ens en dryg kommentar, men JA DET ÄR PÅ TOK FÖR KINKY jisses! Speciellt med en okänd människa då jag har en kille.

"Hej 25 år, stor kuk. Vill gärna träffa dig och knulla med dig, är uthållig och kan hålla på hur länge som helst"-Bara så där? ingen middag med ljus, vin och en trevlig konversation och blommor i present. Nej men du tyckte visst att bara för du har en stor kuk så vill ala tjejer träffa dig? Lycka till att komma långt på det mister "big boy".

Ja jagorkar inte gå igen alla mail jag ska slänga, utan dessa två exempel talar för ungefär 90% av mailen jag får.Visst det är en sexsida där folk lägger upp bilder på könsorgan och hemmagjorde sexvideos men och? Man kan väl bete sig som folk där med och respektera ett nej och inte börja käfta emot och tycka man är dryg/elak/tjurig..undrar hur dessa killar behandlar kvinnor i verkligheten när dom får ett nej. Dessutom är det osmakligt med att ha sin kuk/fitta som profilbild...och alla som frågar " vad tycker du om den?" asså kuken, vad ska man säga då? "ja jo men den är...rosa och kanske lite liten men annars så".


GOD NATT nu har jag varit tillräkligt störd

1 kommentar:

Sara sa...

hahaha "den är rosa" HAHAHA jag dööör va kuuuul :D De va de bästa nånsin. Jag får komma ihåg de till nästa gång jag råkar ut för en sån människa :D