torsdag

Im sick!!!! And so are you

Ont i halsen..skulle kunna tro att jag testat deep throat på mig själv men det har jag inte..har bara så jävla ont, och i ena sidan också...men det lär bli värre. Att jag inte kan låta bli att byta saliv med killen när han är sjuk..det går verkligen inte, och eftersom vi inte hade setts på flera dagar så vill man ju inte bara ge honom en kram och klapp på huvudet. Nej här skulle det hånglas på riktigt. Ja så då fick man ju duma baciller på (i) halsen. Tur det finns medecin till det i alla fall.

Men ni ska veta att jag blir såå ynklig vid minsta förkylning. Fast killen blir värst. När vi hade börjat träffas förra året så råkade han vid ett tillfälle bli sjuk, och där satt vi båda två, på internatet i mitt rum, jag som inte visste vad jag skulle göra och Rikard som bara låg i min säng och yrade. "Yeees" kul... men det var faktiskt lite kul att få ta hand om en hyffsat främmande kille, för jag kunde praktiskt taget göra vad jag ville med honom, hehe men för att stoppa era snuskiga tankar, så rakade jag bara armhålorna på honom. Men jag var också snäll och lagade mat åt honom ,baddade hans panna med en fuktig handduk och ja försökte göra så mycket jag kunde och visst för honom. Det uppskattade han nog.

Ska fråga om inte pappa kan åka iväg nu och köpa halstabletter åt mig, och helst med äppel smak. För dom där halstabletter med mintsmak är för stark för mig, jag mår illa av det, likadant är det med tuggumi, jag köpper bara Hubbabubba, för det är ungefär den enda sorten tuggumi jag gillar smaken på.


Nej tillbaka till verkligheten och Serj Tankians kloka ord!


The causes of ineptitude
Can be traced to my mandatory down,
The causes of my servitude
Can be traced to the tyranny of

Money,
All for money,
Make your money,
Hide your money,
Stuff your money,
Hump your money
Save your money
All for money,

Inga kommentarer: