torsdag

Silence i KILL YOU!!!

Jag höll på att döda pappa i morse!!!



Hela natten har jag försökt sova men det har väl inte gott så jävla bra på grund utav halsont, så imorse vid 5 tiden när jag precis precis höll på att slockna så ringer hans väckarklocka..och gubbfan vaknar ju inte heller utan den ringer ilsket i fem minuter och tillslut reser jag mig upp ur soffan med en jälva tung suck och går in till pappas sovrum och säger högt med grötig röst "pappa!!!!" så vaknar han och ser lite förvirad ut, men nu är han i alla fall vaken tänker jag och slänger mig ner i soffan igen och är på väg att somna då klockan ringer IGEN....det upprepade sig fem gånger till och alla gånger förutom den sista fick jag gå upp och säga till pappa....så ont i kroppen/svag +halsont som gör att man inte kan prata ordentligt eller svälja utan att ögonen tåras och en jävla klocka som låter ilsket "PIIIIIIP PIIIIIIP PIIIIIIP"..då är man inte alltför glad.

Men när han väl åkte iväg till sitt jobb kunde jag sova och det var ganska skönt med dom timmarnas sömn, sen fick jag i mig lite bröd och varm mjölk, även stark röd saft, eftersom saften skulle lindra hosta (som är på väg till mig).



Ja det är inte direkt kul med sjukdomar, förkylningar.

Inga kommentarer: