torsdag

Fucking Ullared

En rosa skurhink
Det nya WOW spelet
två stycken stora choklad askar (gigantiska)
En stor klocka
hår produkter
två stycken snygga bälten
två stycken filmer
En B-H plus trosa
En påse med punschpraliner
En nyckelring
Bea-sås...hahaha fast så vill inte killen att jag skriver.. han blir vansinnig för det heter ju Bearnaisesås sås
tre stycken dippåsar
En massage apparat
Ett par diskhandskar
Bindor (alltid bra att hamstra på sig)
Bakplåtspapper (som man kan använda flera gånger skitsmart)
Ett par skinhandskar
Jul papper
Likör choklad
En svart/röd ljuslyckta
Klorin

Detta blev lite över 1600 kronor det är ju inte alls mycket egentligen, men nästa gång vi är där så ska jag fan köpa kläder, den saken är klar.

och säkert så har jag glömt något men det var det vi köpte på GeKås sen var vi iväg till sex shoppen och kollade på diverse leksaker..jag hittade en massa jag vill ha, men det blev inget denna gången. Sen så var vi på RetroGame outlet och där köpte killen två stycken spel åt mig..säkert bara för att jag ska ha något att syssla med nu när han spelar det nya World Of Warcraft spelet.


Och jag kan lova er att jag höll på att vilja slå folk inne på GeKås...dom flesta verkade ju inte fatta att man inte kan ställa kundvagnar i mitten i alla gångar och inte heller knuffa en med dom. Nej så jag och killen var nog bara där inne i två timmar..helt klart lyckat ifrån mig, med tanke på att jag var så nervös på vägen dit. Men det är tack vare min kille som jag fixade det.


Imorgon ska jag ringa socialen angående bidrag, och jag hoppas inte att dom kommer säga att min kille är ersättnings skyldig för så kan det ju inte få gå till, jag menar han kan inte betala allt som inte jag kan pga att jag är sjuk, då är det lika bra att vi flyttar isär så flyttar jag till ett familjehem och försöker bli bättre medans killen bor på jobbet. Men det vill jag ju inte såklart. Men vad ska man göra?

Inga kommentarer: