torsdag

Nej nu räcker det...

killen kom hem idag..han ringde precis då jag var på väg in i duschen så jag fick ta en snabbis så vi skulle komma iväg hyfsat fort. Sen bar det iväg hemåt. Och väl i lägenheten slängde vi av oss jackor och annan skt och bara satte oss framför datorerna och beställde mat på online pizza. så vi slapp gå ut. Och det var skönt det. MEN jag trodde faktiskt att jag skulle kunna somna inatt, men det gör förbannat ont i halsen som igår..åh jag orkar inte ha så ont något mera och det där jävla tipset om varm mjölk sög jue det var slembildande som några hade påpekat till mig, men det märkte jag inte förens idag då jag lyckats få ner en pannkaka och kort därefter hostar upp en äckel-slem-klump-pannkaka ..uuh vidrigt var det.



Och imorgon/i dag måste jag gå till läkaren. Måste ju kunna få en normal sömn och inte bara sova på dagarna. *suck* ibland är det inte lätt.

Och ja det är inte heller lätt att sova jämte killen när han också är sjuk, fy fan antingen stönar han hela tiden och gör sina vanliga ryckningar med hela kroppen eller så kör han upp sin armhåla i ansiktet på mig...mmm hårig stinkande armhåla. Nej tack så sitter jag istället framför teven och hoppas på att däcka av trötthet.

Inga kommentarer: