torsdag

Helg igen

lyckades somna vid sex tiden i morse och vakna typ tre gånger efter det för att sen vid nio gå upp och försöka vrida på huvudet, fattar inte att halsont blir som värst på morgonen och kvällen. Fast Rikard sa något klokt att halsen inte får vila om man är vaken så länge som jag är. Det låter ju i och för sig ganska smart.


VI åkte i alla fall till stan och kom hem med en massa halstabletter och Pocky (thailändska snacks). Och såklart blev jag sugen på något gott såhär på kvällen, så vi tog en sväng till affären igen (trots några suckar ifrån en viss person;) och köpte lite gott att ha till tv tittande.

Funderar på hur jag ska göra i veckan, om jag ska stanna kvar själv i lägenheten eller åka ut till landet? Hmm alla dessa val...




 Det har varit en bra dag för nudel soppa i alla fall...

Och idag hämtade jag ut mina två filmer 

Porr <3!!

Inga kommentarer: