torsdag

Planering och planer

Fick en känsla i kroppen innan som var läskig men ändå mysig. Julen tänkte jag på, det här men vintekräk sjukan är inte det ända jag tänker på vid julen, utan jag gillar allt stök och pepparkaksbakning. Att köpa julklappar till andra och tända en massa värmeljus, och nu har jag en underbar kille att göra allt julmys med.Det kommer att bli jobbigt, ännu värre än förra året, det är jag säker på. Men tanken far i väg på en resa också. jag kanske skulle tacka ja att åka iväg till Thailand med pojken?Men då är det en flyg resa på många tinmar, men då jag flugit tidigare har det inte varit något problem, dumma hjärna. Nej man kanske skulle resa bort efter julafton? Och fira nyår i Thailand? tända en massa khomloy(?) lyktor och förlova sig på en strand ;) äsch så jag pratar. Jag får helt enkelt se vad som händer.

En sak vet jag som kanske blir av nästa helg, och det är en bilresa på 18 mil till Broby!!! Jag ska för första gången besöka ett övergivet sanatorium och jag är så jäkla spänd på det. Tänk vad kort jag kommer ta..underbart.

Inga kommentarer: