torsdag

Tips uppskattas

Ätit en god middag bestående av kyckling-nuggets, friterade räkor, ris och en massa god jordnötssås. Så nej jag är inte ensam utan jag är som vanligt i Axebo och våldgästar människorna här (annars skulle jag aldrig ha ätit så mycket som jag gjorde). Ända sedan söndagen faktiskt, men i morgon ska jag försöka ta mig härifrån, måste till Arbetsförmedlingen och det är ju lika kul som alltid. Men det är ett måste. För annars har jag inga pengar att handla julklappar för OCH en julgran, för det ska jag ha så är det bara, det får bli en ful/snygg rosa plastgran hehe men den kommer nog lysa upp tillvaron lite.

Ska minsann börja på med min julbakning redan nästa vecka, is choklad, kanelbullar,knäck. Pepparkakor köper jag dom är faktiskt godast köpta. Sen ska jag göra en liten julkalender till killen, ni vet en sådan som har 24 små påsar med en sak i. Det ska jag göra. Haha undra vad jag ska ha i den egentligen...kondomer kanske? Ge mig tips för fasen det uppskattas.

Nu tar jag lite Coca-cola och röker ytterligare en cigg och vilar mig för vad morgondagen kan komma att hitta på åt mig. Vad det är vet man ju aldrig så det kan både bli kul och tråkigt.

Inga kommentarer: