torsdag

Catfight

Sitter här bland djur och killar och slöar med magen full av mat. Jag har ju lovat att vara hundvakt åt killens pappas hund Diana medan han är på semester i Thailand, problemet är ju att det redan bor en katt här och en hamster, men det är katten som är det största. Vi testade precis at låta dom nosa på varandra, men eh katten var riktigt förbannad och frästa och klöste på min stackars kille. Så jag får se hur vi gör. Antingen får någon annan ta hand om Diana eller så får jag hålla dom ifrån varandra.
 Ja ja det blir som det blir.



Åååh min kille åker tillbaka till jobbet på tisdag kväll...*ser ledsen ut* han har ju inte alls varit hemma så mycket och så ska han vara borta ända tills den andra december...kommer kännas som evigheter här på landet. Men suck ja, så är det. Och så ska jag ju alltid alltid bli arg för att vi inte gör något med den tid vi har tillsammans. Det känns som att vi slösar, när han sitter vid datorn och spelar och jag vid den andra datorn eller glor på teven av tristess. Fast i går var vi i Eksjö och gick i några butiker, så den dagen var helt okej. Men jag ska väl klara mig själv för en gångs skull..och funkar det inte är jag nog tvungen att ringa min pappa. Men det värsta är ju att jag avskyr att åka när det är snö eller regn ute speciellt med pappa..tycker han kör för fort och massor av omkörningar. Nej inget illa menat så eftersom alla kör ändå olika. Men jag vill helst inte dö genom drunkning i bil eller ihjälsparkad av en älg i framsättet. Det klarar jag mig utan (och som så många andra).


Älskar dig vännen

Inga kommentarer: