måndag

Äntligen (har det varit) helg

Nej men tjena.

Helgen har gått fort och idag är det tidigt på söndag morgon..killen ligger här bredvid mig och sover så gott (hoppas jag). Han kom hem lite senare en vanligt i fredags, klockan hade väl hunnit bli halv åtta på kvällen och då hade jag och David (killen som äger huset på landet där jag brukar hålla till) gjort klar maten, ja nästan då för killen hann med att klä av sig till bara kalsongerna och krypa ner i soffan, haha trött soldat var det jag fick hem. Men han fick god hemlagad mat som bestod av friterad kyckling, ris och jordnötssås.


Så idag åkte jag och killen ner för att fixa ingredienser till att baka en tårta åt David eftersom han fyllde 25 i lördags, men Konsum i Ö-mo suger fan bäverpung så det fanns INGET alls kul att baka med, så jag köpte i stället två stycken frysta tårtor och bjöd på, det var han lika glad för.

Så ja helgen har varit lugn och det har väl inte hänt så speciellt mycket. Och tanken var väl att jag skulle fått med mig killen hem till lägenheten och gjort några lunchlådor åt honom istället för att stå på kvällen och laga fyra olika maträtter, men så blir det i alla fall. Men vad gör man inte för sin älsklings kille.

Inga kommentarer: