måndag

yll tyll

Det blev ingen Diana med mig för hon skulle börja bloda när som helst, så det blir ingen vidare stor hit att få torka upp blod över hela huset och SOFFAN med. Det skulle han som äger huset inte gilla. Så det blev en sovtur i Axebo igen ^^. Och här finns redan tre hundar som är bra sällskap med när man ska sova, ligger på mig jämte mig eller vid fötterna haha och alltid så ska den äldsta av hundarna klämma sig ner emellan mig och soffan och vila.

Shoppade lite online igår också, illa men var sugen på nya kläder och det blev lite över en femhundralapp eftersom det var på en rea jag köpte ifrån, lite lila saker som kommer nog absolut att matcha mitt hår. Små korta tyll kjolar ^^ och strumpbyxor..jag kommer nog att överaska killen väldigt mycket på hans besöksdag, tror även att jag kommer få många undrande blickar ifrån andra människor, men en liten exhibitionist som man är så gillar man det haha. Speciellt när folk kommer fram och ger mig komplimanger.  Det gillar jag att en del tycker det är bra och häftigt att man verkligen vågar sticka ut. Och det tycker jag fler skulle våga göra. Man mår bra av att visa sitt verkliga jag och inte bara lyssna och undra vad andra tycker. 

Får se om det blir någon Adelövs marknad i kväll, vet inte om jag kommer köpa något då haha, pengalös som man är efter shoppingen.

men men thats life.

1 kommentar:

jessica jones sa...

vad kul att du också gillar F!
jag tycker de verkar hur bra som helst även om jag inte är särskilt påläst
men det är jätte4viktigt att rösta ändå, även fast man röstar blankt, för att visa att man är för demokratin och att vi också ska få vara med och bestämma. för om folk slutar rösta så kommer så kommer vi inte få vara med och rösta lika många gånger i framtiden!