måndag

Dag onsdag

Ytterligare en dag som förlovad till den bästa mannen jag någonsin träffat och han blir även den sista jag kommer träffa på det sättet. Hade en "pojkvän" innan honom, mest för att den där killen misstolkade mig när han frågade om vi var tillsammans, haha hur fan lyckas man egentligen. Och jag hade inte hjärta att "göra slut" (då vi inte var ihop skulle det ju inte behövas). Men alltså en kille som ska rätta allt jag gör och säger orkar man inte med tillslut och inte heller någon som försöker pusha en till att ha sex bara för att mina känslor kanske förändras till hans fördel. Nej tack fack jooo and goodbaj!

Anywhore..pappa fyller år i morgon och jag har stått och gjord chokladkonst...eller jag har lyckats göra lite bokstäver och figurer som ska på hans tårta. Sa ju först till gubben att "nu du..hur känns det att fylla 63 år då" fick världens konstigaste blick och så utbrast han "63!? vafan då har jag ju bara två år kvar till pensionen, tack"...jaja jag sa fel okej han fyller 53 år men vadå det hade väl varit skönt med pension eller. Jag och siffror liksom.

Inga kommentarer: