måndag

E-Race

Det är lördag kväll och snart söndag igen..*suck* varför ska helgerna gå så fort fram? det innebär att killen åker tillbaka till Skövde imorgon, och jag blir lämnad själv IGEN.


Men på torsdag har jag ett möte så måste vara hemma i lägenheten. Hade velat baka lite med innan han sticker, får se om jag lyckas med det i morgon eftermiddag.



Sen så har jag varit förbannad rent ut sagt, för jag har sökt och sökt killen men meddelandena har tydligen inte kommit fram. Så i går var jag inte på mitt bästa humör direkt. Don´t fuck with me!!

Nej nu ska jag gå och dra i killen lite..och ja det får ni tolka hur fan ni vill

Ja just det ja...måste leta upp Helalyns skivor...är i behov av att ha deras låtar i min mp3!!!!
Ombyte i vardagen mår man bra av, så jag ska fan trixa med mina kläder och göra en total makeover på mig själv. Så ska göra en inköpslista och guva jag älskar listor!! En av mina fetisher.

Ha det

Inga kommentarer: