måndag

Ingen titel

Idag kanske killen och hans grupp får sluta tidigare i från jobbet och det hoppas jag verkligen de får. Jag behöver en kram. Och en läkar undersökning. Ja asså jag måste till sjukhuset och kolla upp min hals. För jag orkar inte att ha problem med att svälja och prata.

Jag tycker att jag låter som en döv  person som aldrig hört ett ord i sitt liv och försöker komunicera. Men det positiva är att jag bara rökt en halv cigg på en dag, för det är ju inte bra om något att göra när man har ont i halsen. Då kan man lika gärna avrätta sig själv direkt för fan. Så snart kanske man är rökfri? ja vem vet.



Tänkte bara tipsa om en film jag såg igår och totalt missat att den ens fanns "The Imaginarium of Doctor parnassus" Med bland annat Johnny depp, Colin Farrell och Heath Ledger (hans sista film blev det). snygga killar det där hehe.

Inga kommentarer: