måndag

Mordbrand

Fick sådana kramper i nedre regionen i natt att jag var tvungen att slänga in min vetekudde i micron och springa in fort som fan till toaletten, när jag väl sitter där så börjar jag tänka på mina tånaglar, ja att jag kanske skulle ta och måla dom i grön färg, eller det kommer ju inte se bra ut då mina fingernaglar är lila, så det får bli lila. Och medan jag sitter där och funderar ut vilken färg jag ska välja och hur äckliga fötter är, och att jag måste ta och klippa mina tånaglar kommer jag på vetekudden! 6 minuter i full effekt kan inte vara bra, så jag skyndar på mitt ärende, och ja det kan ta en jäkla tid med all papper och dessa djävuls bindor! Kommer ut till köket och känner den brända lukten, öppnar micron och ut väller en massa rök och jag får tag i kanterna på kudden och slänger ner den i vasken. Står bara och tittar på den och tänker "jahopp och jag som verkligen behöver den nu,fan det låter ju som att det poppas popcorn i den". Men trots att den är lite brännmärkt och luktar ännu värre än förut så fungerar den, jag värmer den dock inte i 6 minuter längre. Kunde ha slutat illa det där.

Så se fan till att hålla koll på era vetekuddar. Livsfarligt.

Inga kommentarer: