måndag

Bantningstips och udda drömar

 Vaknade vid halv två i morse. Men det kan ju också bero på att jag sovit hela dagen igår. Jag vill ha sömntabletter for fuck sake! Då kan jag ta det varje dag och bara sova ända tills killen slutar jobbet. Eheh..kanske inte så bra i längden. Men denna veckan kommer ta en evighet eftersom han först kommer hem nästa torsdag, *snyft* ja så länge har jag aldrig varit själv sen vi flyttade ihop. Och jag orkar det inte, sen är jag hungrig, har ingen mat hemma eftersom jag mitt dumhuvud glömde köpa det innan killen åkte i måndags..men då går man ju ner några kilo det är ju positivt. Så ett tips på att gå ner fort i vikt, ät ytterst lite eller så kan du skippa maten överhuvudtaget.

Sen är det typ två veckor sedan "psyktanten" hörde av sig, och jag är förbannad på hennes stil att bara glömma, eller rättare sagt strunta i att ringa. Så FUCK YOU jag är färdig med den där skiten. Jag vill inte prata med någon ny eller gammal. Det är över.



Nej nu ska jag städa och få psykbryt på att inte hitta någon bra plats åt saker här hemma. Får paniiik på det.
och något mer jag får panik över är mina drömmer...dom platsar inte i mitt huvud, eller det är det dom kanske gör, men jag förstår mig inte på dom. Döda människor *brrr* jätte spindlar, gamla människor, hemskhet efter hemskhet, vaknar av att man har så ont i halsen av att ha gråtit....



Jag behöver fan en vän...

Inga kommentarer: