måndag

Jävla skithåla och alla dessa lagar

Tiiiisdag!!!! Och killen är fortfarande här hemma hos mig. Men inte frivilligt, utan igår natt råkade han ut för feber och ledvärk som in i helvete. Och jag har skrivit det innan och jag gör det igen. Det är fruktansvärt att se sin kille gråta för att har så ont. Men så är man lite mesig kanske hehe. Så han har fått "knarka" alvedon för att inte få dom kramper han får varje gång ledvärken kommer tillbaka.

Så idag var det bestämt att ta oss till vct i ö-mo, men bilen var ju åt helvete, den gick inte att starta så vi fick skjuts av en killkompis i stället. Bra att det löste sig, men mindre bra att han inte fick någon jävla hjälp. Han fick komma in och sätta sig hos en sköterska eller vad fan hon var, och Rikard sa det att han kanske behövde penicillin och att han behövde bli sjukskriven, men då säger kärringen att det kan inte han bedöma. Så hon som bara satt på den jävla stolen kan hon bedöma hur ont han har!?? Nej skulle inte tro det. Och inte fick han boka någon tid heller där eftersom han är skriven i Tranås, men med trasig bil och värk med 2 timmars intervaller då är det inte så jävla lätt att ta sin in till stan. Så det gick ju skit. Jag hade hoppats att han kunde få sjukskrivning och bättre värktabletter än alvedon och treo.


Och vet ni vad, jag avskyr konsum ännu mer än vad jag gjorde innan. För när jag skulle betala för varorna så frågade kassabiträdet om id.kort. "eh..va? var min reaktion. "ja är man under 25 måste man visa id-kort för medicin"

Jaha så för ett rör Treo och Mucoangin måste man visa id-kort om man är under 25 år. Suck och fan vad sur jag blev och det märkte ju givetvis hon och sa det att "i större  städer kanske man inte behöver visa id men i mindre ställen som här ska man göra det"...tsss det var ju fan som att hon menade på det att "här minsann följer vi alla lagar till skillnad mot er som bor i större städer och sniffar heroin var femte minut och stjäl cyklar och rånar människor"

Nä okej kanske inte riktigt men, vafan att en killkompis fick intyga att jag var över 20 gjorde mig förbannad.

Nej nu ska jag gå och missbruka Treo ha det  

Inga kommentarer: