måndag

Läs och försök förstå

Har idag försökt fokusera på annat än att känna av hur jag mår men det är inte det lättaste då man plötsligt blir osams med en kompis, och vad orsaken var fattar jag fortfarande inte, men jag ska säga dig en sak för jag vet att du går in och kollar här ibland, Jag bryr mig om dig och vill inte vara osams med dig, med tanke på vi har "gemensamma vänner" (utan att avslöja för mycket). Och hade jag vetat om att du mått dåligt så hade jag ju genast velat prata med dig. Men du är faktiskt inte den lättaste att prata med ibland då du inte vill dela med dig.Men å andra sidan kanske du inte vill prata om vissa saker och det respekterar jag helt och hållet. För jag vill själv ibland  inte prata om hur jag mår då det är för mycket och jag kanske mår skitdåligt.

Men att du skrev att "allt inte handlar om dig hela tiden" det sårade mig fruktansvärt, för jag bryr mig om andra människor och sätter inte alltid mig först på plats, och jag har definitivt inte varit en egocentrisk person. Att jag skriver om typ bara mig på bloggen får man ju räkna med eftersom det handlar om mitt liv.
och att jag ska kunna ta kritik förstår jag inte varför du skrev, för det hade inte något med våran diskussion att göra. 

jag vet inte om du lackar ur nu då du läser detta men jag har sagt mitt då du inte ville lyssna på mig innan. Inga namn ingen vet vem du är förutom du själv.


Slut på detta lilla "brevet"


Nu till något annat, jag har hittat min "borttappade" mobil...haha den låg i soffan som Ann hade letat i, men inte tillräckligt  "tant" kanske behöver glasögon haha.  Min röv blev den som hittade mobilen..men den kom inte till skada (mobilen alltså inte röven). Så nu är jag glad över det i alla fall..vill ju kunna läsa min killes söta sms innan jag somnar. Sen i natt hamnade jag på en sex sida och köpte hem lite fina saker, en jätte snygg vad heter det nu igen daaa..........................................Babydoll heter det ju! ja en svart snygg liten sak. Kan gissa att den kommer uppskattas myyycket ifrån killen sida.

Inga kommentarer: