måndag

Hvb-hem..det låter för jävla mycket bättre en familjehem, eller varför inte kalla det "semester ifrån hjärnan en längre period". Jag tror att få komma till gamla vännerna igen och faktiskt ha någon att prata med kommer få mig att klara denna prövning bättre.

Anywhore...Nu får det bli lite zombie spel och gå igenom räkningar..autogiro autogiro..är väl bra ibland va. Ska nog ta och fixa så räkningarna kommer in i datorn direkt istället för brevlådan. Kommer ju inte var hemma så mycket vid kommande mission så ja tur att man kan lösa allt så lätt nu för tiden...ehehe

Vad jag önskar mig mest av allt just nu är att få komma tillbaka till detta mysiga hus och få skapa ett liv tillsammans med min soldat. Åååh och så kan vi slippa självdö och ha skog runtomkring oss, en stor trädgård där vi kan sitta på somrarna och grilla, plantera egna äppelträd. Jag kommer leta som fan efter ett torp omkring E-sjö. Fan ett litet torp är min våta dröm och kommer vara det tills jag hittar ett vi kan köpa!!.

Inga kommentarer: