måndag

Lugn och skön dag

Det blev en riktigt lugn och skön söndags kväll hemma i M-sjö. Mannen tittade förbi snabbare än jag trodde han skulle, så vid två tiden var han och kramade om mig. Efter lite vila och prat så satte pappa igång grillen och jag fick börja med salladen och pommes. Min plan om att göda killen gick ju sådär, då jag själv blev helt slut efter allt ätande. Det fick bli en övernattning och lite slötittande på teven, det passade mig bra. Äntligen fick jag hålla om min soldat, även om både han och pappa ute i vardagsrummet snarkade.


Men nu har vi kommit hem igen och hunnit med många saker, bland annat så har jag rensat bland posten och betalat räkningar, ska ta jobb som trollkarl tror jag, för jag är jävligt duktig på att trolla bort en hel hög summa pengar varje månad. Sen har men ju lyckats plantera örter och bönor på balkongen och dessutom fyndat en matta ut dit med. Så ja snart har halva veckan gått och jag känner mig tröttare än någonsin.

Före Och efter bild. Men det ska dit mer blommor och lampor.

Inga kommentarer: